RegistrerenInloggenIndexLaatste afbeeldingenZoeken




INBOX // PROFILE



Charactername
Password

You are not logged in or registered.
(LOG IN OR REGISTER)
Welcome friendly guest,

DAWN OF ETERNITY is a semi-realistic rpg about the supernatural caused by the ultimate virus centuries ago.

Are you going to survive this world?


13-12-2015 ~ Het forum is officieel open!
29-11-2015 ~ Het forum is bijna klaar!
the season isseason
Winter




This forum works the best with:
google chrome

but can also be used with the following browsers:
firefoxinternet exploreredgesafari
DAWN OF ETERNITY

Let us work on the start of a new era

Deel
 

 Explore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dregoe Moonus
━ Tribemember ━

Posts : 40
IC : 16

“ Character „
Age: 15
Sex: Male
Breed: Grey wolf



Explore Empty
BerichtOnderwerp: Explore Explore Icon_minitimedo dec 17, 2015 3:31 pm

De ochtend begon met grijzige zonnestralen die waterig door het kiertje van zijn gordijnen door scheen. Het was net niet genoeg om hem meteen wakker te krijgen, maar des te helderder de dag werd, des te meer het hem wekte. Zijn ogen gingen loom open. Niemand die hem stoorde of met een schreeuw hem uit zijn bed rukte. Dregoe rekte zich uit. Hij miste het wel, maar was ook blij dat het rustig was in het huisje. Het leek meer op een stal als je het ver geleek met de grotere huizen die er stonden. Maar de jongen klaagde er niet over. Ooit zou hij vast wel genoeg kunnen verdienen om een groter huis dan deze te kunnen betalen. Na de dekens van zich af te hebben gegooit gleed Dregoe uit bed en liep naar het washoekje, want een echte badkamer had hij niet en waste zich met een washandje voor hij zichzelf afdroogde en schone kleding aan trok. Zijn maag rammelde maar daarvoor zou hij eerst moeten jagen. Ieta wat hij nog niet in zijn dierlijke vorm kon, maar hij was ook goed in kleine kooitjes maken om konijnen of andere knaagdiertjes en vogels in te vangen. Hij stapte naar buiten en liep door het kamp van zijn Tribe. Er waren genoeg leden onder weg, maar door hen vriendelijk toe te knikken kreeg hij ook vriendelijke begroetingen terug. Eenmaal buiten de bescherming van de muren rende Dregoe richting de waterval waar hij verschillende vallen had neer gezet. Zijn blik vooruit, maar zijn oren op scherp verlegde hij zo toch een heel eind. Halverwegen ging Dregoe wat rustiger lopen, maar bleef alert. Het kon zomaar zijn dat hij iemand tegen zou kunnen komen die niet bij de Tribe behoorde. Zijn neus volgend vond Dregoe een van de vallen. Een doosdbang konijn zat ineen gedoken in het houten kooitje. Dregoe pakte zijn jachtmes in een hand en tilde daarmee het kooitje iets op om met zijn vrije hand greep hij snel het diertje vast voor hij weg kon komen. Onder luid gekrijs trok Dregoe het diertje uit de kooi. Jammer nu moest hij tijdelijk een andere stroopplek zoeken. Alle andere dieren waren nu gealarmeerd! Met een klap in achter de oren van het konijn stopte het gekrijs en bleef het diertje bewusteloos liggen. Dregoe maakte het kooitje los van een steen waar hij hem aan vast had gemaakt en wierp die over zijn schouder. Het konijn deed hij aan de riem en schoof de pootjes in een soort toverlus zodat het konijn nergens heen kon. De geur van een aanwezig persoon deed hem even stoppen maar het was net zo snel weer verdwenen als het gekomen was. Wie het ook was Dregoe moest uitkijken! Hij ging recht staan en glipte tussen de bomen door tot hij op nog 100 meter van de volgende stroopval ineens stil stond...

(Open)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fred Rivers
━ Administrator & Tribeleader ━

Posts : 114
IC : 8

“ Character „
Age: 26 years old
Sex: Male
Breed: Grizzlybear



Explore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore Explore Icon_minitimedo dec 17, 2015 4:59 pm

I want to dance like an epileptic squid on acid
Fred Rivers

Het was maar grauw weer en het had Fred niet in zo’n goede mood gebracht, dus hij moest zichzelf op te zien vrolijken. Dus onze man van 26 jaar was in zijn berenvorm op een meterhoge klif gaan zitten, klaar voor de sprong waarbij hij vast nog zijn grip op de grond zou verliezen ook nog. Hij hield ervan om zichzelf uit te lachen als hij faalde en het maakte zijn hele dag helemaal goed. En daar sprong hij! De grote bruine beer met dat roze plukje haar op zijn kop. Een luide brul stootte hij uit toen hij met zijn poten niet landde zoals hij het eerder geplant had en zijwaarts neerkwam. De eerdere brul die hij uitstootte was niet een van pijn, maar van pure amuse en dus omdat hij zichzelf gewoonweg droog vierkant aan het uitlachen was. Zijn ronde pluizige oortjes spitsten zich toen hij rechtkwam, het geluid om zich heen opvangend, want er klopte iets niet. Met een brom ging hij op zijn achterpoten staan om zo rond te kijken, zijn bruine kraalogen speurden op dingen die niet klopten en ging dan maar op onderzoek uit. Natuurlijk was het ongewoon voor een beer om een roze haartoef te hebben op zijn kop, maar dat kwam alleen maar omdat hij zijn haar gekleurd had en dit dus ook effect had in zijn dierenvorm. Hij ontblootte zijn tanden kort toen hij een konijn hoorde krijsen en ging meteen kijken wat er werkelijk aan de hand was. In de struiken zat hij, om dan te zien wie het was. Een speelse gedachte kwam in hem op waar hij vast voor zou gehaat worden. Het was een van de jongeren van de tribe, de vijftienjarige jongen genaamd Dregoe. Hij schudde zijn prachtige berenachterste, klaar om uit dat bosje te springen en de jongen goed te laten schrikken. De jongen was aan de volgende stroopval gestopt, wetende dat hij er was dus Fred was uit het bosje gekomen in zijn menselijke vorm. Het had geen zin om iemand te laten schrikken als de persoon al wist dat hij er was. “Je zou moeten oppassen hier, zeker omdat hier wel altijd iets op de loer ligt,” sprak hij met zijn rustige stem terwijl hij zijn bril beter op zijn neus zette en zijn bruine ogen naar het konijn gingen dat hij vast had. “Dat gaat je maag toch niet vullen?” een retorische, maar bezorgde vraag klonk het terwijl hij zijn blik weer naar Dregoe richtte.

words: 413 | tag: Dregoe | outfit: Lucky flannel bby
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dregoe Moonus
━ Tribemember ━

Posts : 40
IC : 16

“ Character „
Age: 15
Sex: Male
Breed: Grey wolf



Explore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore Explore Icon_minitimedo dec 17, 2015 5:18 pm

Hij dacht al iemand bekent te hebben geroken, maar nog niet zo zeer wie. PZijn neus was best scherp, maar de geuren herkennen en er namen bij plaatsten was nog niet helemaal in zijn brein gezettelt. Fred de leider van de Tribe kwam de struiken uit en gaf een lichte waarschuwing over dat hier van alles op de loer kon liggen. Dregoe knikte met een speelse glimlach. 'Waaronder jij ook.' grinnikte Dregoe, maar je kon aan zijn houding zien dat hij duidelijk zich half ontspande. Het volgende kooitje was jammer genoeg leeg, maar hij zakte toch door zijn knie'en om de val weg te halen. De vraag of het konijn zijn maag ging vullen kwam niet onverwachts. 'Wat ik vang is niet alleen voor mezelf, maar ook voor de tribe.' zei Dregoe en hing het tweede kooitje aan de eerste voor hij het weer over zijn schouder gooide en op stond. Hij wilde allerminst Fred tegen de haren in strijken, maar 1 ding was wel. Het was nog maar 1 miezerig konijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fred Rivers
━ Administrator & Tribeleader ━

Posts : 114
IC : 8

“ Character „
Age: 26 years old
Sex: Male
Breed: Grizzlybear



Explore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore Explore Icon_minitimewo dec 23, 2015 9:46 pm

I want to dance like an epileptic squid on acid
Fred Rivers

Dregoe, één van de jongeren in zijn tribe en een van de jongens die Fred onder zijn vleugel had genomen waarbij de kans stond dat ze binnenkort gingen veranderen. De volle maan was nog maar een paar dagen verwijdert van hen en dan moest hij er zijn voor de mensen die gingen veranderen en waarbij het pijnlijke proces van aanpassende botten zou komen. Fred had het zelf al meegemaakt en het was geen pretje, dus hij wilde er zijn voor zijn tribeleden. Zijn bruine ogen gingen naar het konijn dat de jongen had gevangen, gaf de knaap dan ook een lichte waarschuwing over alle gevaren die om de loer lagen, zeker in dit bos. 'Waaronder jij ook.' Sprak de jongen en Fred kon het niet laten even te lachen, want het was duidelijk grappig bedoeld. “Ja, ik ben een beer, wat had je verwacht? Dat ik lief en knuffelig ben? Oké, dat ben ik wel tegen de juiste mensen, maar dan nog,” sprak hij met een best brede grijns op zijn gelaat. Toen hij vroeg aan Dregoe of dat konijn zijn maag ging vullen kreeg hij de reactie: 'Wat ik vang is niet alleen voor mezelf, maar ook voor de tribe.' Fred keek met een blik van: ‘wat?’ en dan schudde hij zijn hoofd met een grijns. “Daar heb je geen genoeg mee, zeker niet als je hiermee een hele tribe wilt voeden. Je kan jagen voorlopig best overlaten aan de carnivorische shapeshifters Dregoe. Bereid je al maar best voor op de transformatie die je kan krijgen bij de volle maan binnen een paar dagen,” sprak hij terwijl hij zijn getintte hand op Dregoes schouder legde en er veelbetekenend in kneep. “Maar ik ben al zeker trots op je dat je een konijn hebt kunnen vangen, dat kon ik nog niet tot ik mijn dierenvorm kreeg,” sprak hij met een vrolijke ondertoon terwijl hij neer ging zitten op een omgevallen boomstronk en zijn bruine ogen op Dregoe gericht hield.

words: 300 | tag: Dregoe | outfit: Lucky flannel bby
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dregoe Moonus
━ Tribemember ━

Posts : 40
IC : 16

“ Character „
Age: 15
Sex: Male
Breed: Grey wolf



Explore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore Explore Icon_minitimewo dec 23, 2015 11:45 pm

De brede grijns op de lippen van Fred lieten hem nog breder grijnzen. Maar zijn woorden klopte wel dus knikte hij daar begrijpend voor. Voor de mensen uit hun Tribe was Fred zeker een aardige man, voor buitenstaanders of wie in een andere tribe zaten ook wel als ze hem nog hun tribe niet beledigden tenminste of ruzie met hen zochten. Toen Dregoe dei "wat"blik kreeg dacht Dre even dat hij iets verkeerds gezegd had, maar zijn woorden waren eerder lovend dan boos. Zelf voelde hij ook wel dat de volle maan eraan zat te komen. De hand die op zijn schouder gelegd werd voelde warm en vriendelijk aan, maar hij wilde er liever niet aan denken. 'Weet ik, maar ik kan niet stil blijven zitten. Plus dat ik me onrustig voel doordat de volle maan eraan komt.' zei hij en keek weg. Hij had hier nog een aantal vallen staan en die wilde Dregoe toch na gekeken hebben voor hij terug naar het kamp ging. 'Ik heb hier nog twee vallen staan, als u wilt kunnen we die snel nakijken en terug in het kamp zijn voor de volle maan gekomen is?' vroeg Dregoe voor hij weer terug keek naar zijn leader. Hij zou de man overal heen volgen zonder vragen te stellen, maar als ze de vallen niet nakeken konden de prooi ontsnappen en dan waren ze gezet voor niets...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fred Rivers
━ Administrator & Tribeleader ━

Posts : 114
IC : 8

“ Character „
Age: 26 years old
Sex: Male
Breed: Grizzlybear



Explore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore Explore Icon_minitimewo dec 30, 2015 8:19 am

I want to dance like an epileptic squid on acid
Fred Rivers

De jongen grijnsde breder toen Fred grijnsde, hij was opzich een lieve en knuffelige kerel, maar dit alleen tegen de juiste mensen. Beren werden altijd afgespiegeld als lief en knuffelig in de tekenfilmpjes, maar in het echte leven waren ze dat niet, dan waren ze zelfs heel gevaarlijk. Dit vooral als een vrouwelijke beer haar jongen wilt beschermen. Het viel op ook hoe Dregoe nerveus was naar de volle maan, maar alles ging gewoonweg goedkomen, dat stond vast en Fred ging er zijn voor elk proces. Hij begreep wat de kerel nu vast moest doormaken op dit moment en hij probeerde er zo goed mogelijk te zijn als morele steun. Misschien moest hij zijn grootvader maar even gaan bezoeken binnenkort, die had wel medische kennis voor zover hij wist. 'Weet ik, maar ik kan niet stil blijven zitten. Plus dat ik me onrustig voel doordat de volle maan eraan komt.' Fred knikte begrijpend, het stilzittende gedeelte had hij ook niet gekunnen op zijn veertiende. De man was aardig snel met zijn shift begonnen, maar dit kwam door een bloedmaan en niet door een gewone volle maan, dus hij had het meeste pijn van allemaal gehad toen hij gedwongen werd in zijn berenvorm te veranderen en redelijk wat mensen te verwonden in het proces omdat hij zijn controle was kwijt geraakt. 'Ik heb hier nog twee vallen staan, als u wilt kunnen we die snel nakijken en terug in het kamp zijn voor de volle maan gekomen is?' vroeg Dregoe en Fred knikte. "Leidt u maar de weg," sprak hij glimlachend terwijl zijn handen nonchalant in zijn zakken steekte en de donkerharige jongen volgde op de voet. "Het onrustig gevoel moeten we wel weg krijgen, je moet relaxed zijn als we eenmaal zo ver zijn en je je eerste gedeeltelijke shift krijgt," legde Fred uit. "Zo wordt het ook aangenamer zeg maar, maar opzich is de eerste shift nooit zo erg want het begint vaak bij de oren of de staart."

words: 300 | tag: Dregoe | outfit: Lucky flannel bby
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dregoe Moonus
━ Tribemember ━

Posts : 40
IC : 16

“ Character „
Age: 15
Sex: Male
Breed: Grey wolf



Explore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore Explore Icon_minitimewo dec 30, 2015 4:57 pm

Fred knikte bij zijn woorden en Dregoe was toch wel lichterlijk opgelucht dat ze eerst de vallen gingen na kijken voor ze terug gingen naar het kamp. Zijn leider stond op enbstak zijn handen in zijn zakken en zei dat hij hem zou volgen. Het "u" liet Dregoe blozen. Hij was niet echt gewent om zo aan gesproken te worden, maar Dregoe knikteen draaide zich om en begon te lopen. De volgende val stond onder een struik naar het watertje.Dregoe zakte door zijn benen en luisterde naar wat Fred vertelde. Hij haalde de val onder de takken uit en bleef even zwijgen. Een haas zat in deze val. Die had vast gedacht veilig onder dw struiken water kunnen drinken. 'Hoe wil je dat doen dan?' vroeg hij nieuwschierig en maakte het poortje open en glipte met zijn hand naar binnen en werd gebeten. 'Shit!' mopperde Dregoe met een zachte vloek erachter aan, maar hij kon het diertje wel begrijpen. Zijn tweede poging lukte wel al gilde de haas net zoals het konijn gedaan had, maar hier ving hij toch niets meer als Dre de vallen hier opnieuw nu neer zou zetten Hij gaf de haas een klap in zijn hals met vlakke hand en sloeg het diertje bewusteloos. Daaena bond hij ook deze prooi aan zijn riem vast. Fred kon beter op wacht staan. Hij was ook sterker dan Dregoe was, maar dat was zo gek ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 



Explore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore Explore Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Explore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dawn of Eternity :: THE EAST :: Eastern Misarai :: Fallshore-