RegistrerenInloggenIndexLaatste afbeeldingenZoeken




INBOX // PROFILE



Charactername
Password

You are not logged in or registered.
(LOG IN OR REGISTER)
Welcome friendly guest,

DAWN OF ETERNITY is a semi-realistic rpg about the supernatural caused by the ultimate virus centuries ago.

Are you going to survive this world?


13-12-2015 ~ Het forum is officieel open!
29-11-2015 ~ Het forum is bijna klaar!
the season isseason
Winter




This forum works the best with:
google chrome

but can also be used with the following browsers:
firefoxinternet exploreredgesafari
DAWN OF ETERNITY

Let us work on the start of a new era

Deel
 

 Eigenschappen van vormen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ava Ire
━ Solitair ━

Posts : 20
IC : 0

“ Character „
Age: 20
Sex: Female
Breed: Unknown



Eigenschappen van vormen Empty
BerichtOnderwerp: Eigenschappen van vormen Eigenschappen van vormen Icon_minitimezo dec 20, 2015 9:11 pm

Sorry voor de vage titel, maar ik wist niet zo goed hoe ik het anders moest omschrijven in een paar woorden ^^'

Mijn vraag is eigenlijk of de transformaties van shapeshifters compleet zijn.
Wat ik hier mee bedoel is of er écht gehele scheiding is tussen de menselijke vorm en de dierlijke vorm. Dit omvat de zintuigen maar ook zaken zoals gif of koudbloedig zijn (indien het een reptiel is of iets in die trant) enzovoorts. Kan het zijn dat een individu hier ook 'last' van heeft als mens of is dit onmogelijk en zijn de twee vormen zodanig van elkaar gescheiden dat er geen mengeling op kan treden.

Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fred Rivers
━ Administrator & Tribeleader ━

Posts : 114
IC : 8

“ Character „
Age: 26 years old
Sex: Male
Breed: Grizzlybear



Eigenschappen van vormen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen van vormen Eigenschappen van vormen Icon_minitimezo dec 20, 2015 10:39 pm

Hello hello!

Laat ik proberen dit zo goed mogelijk te omschrijven. Als je karakter voor de eerste keer transformeert in zijn/haar aura, dit mits met een volle maan, zal deze in stukken gaan. Bij de eerste volle maan bijvoorbeeld krijg je karakter de staart, of het aangepast gebit, of de gifklieren. Natuurlijk mocht je karakter inderdaad van giftige aard zijn, is het aan jou om te beslissen of hij/zij complete controle heeft over deze klieren of niet, waardoor je er eventueel wel last van kan hebben. Er kan altijd mengeling optreden, zeker als je nog maar net in je dierenvorm bent kunnen transformeren volledig maar mits training kan je deze uiteindelijk van elkaar scheiden.

Hopelijk beantwoordt dit je vraag wat :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ava Ire
━ Solitair ━

Posts : 20
IC : 0

“ Character „
Age: 20
Sex: Female
Breed: Unknown



Eigenschappen van vormen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen van vormen Eigenschappen van vormen Icon_minitimezo dec 20, 2015 10:56 pm

Aha. Maar begrijp ik het dan ook goed dat transformaties enkel bij een volle maan, bloedmaan of nieuwe maan (indien het geen eerste transformatie is natuurlijk) kunnen optreden? Want dat vroeg ik me eigenlijk ook af ^^'

Echter betekent dit ook dat iemand expres enkel voor een bepaalde mengeling kan gaan, indien deze persoon genoeg ervaring heeft, omdat het handiger zou zijn in bepaalde situaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fred Rivers
━ Administrator & Tribeleader ━

Posts : 114
IC : 8

“ Character „
Age: 26 years old
Sex: Male
Breed: Grizzlybear



Eigenschappen van vormen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen van vormen Eigenschappen van vormen Icon_minitimema dec 21, 2015 6:32 am

De aller eerste transformaties treden op bij een van deze manen, verder als je al enige controle hebt over je dierenvorm kan je veranderen wanneer je wil, ook deels, maar dat vergt ietsjes meer concentratie omdat je je niet op een geheel focust, maar maar op een paar delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ava Ire
━ Solitair ━

Posts : 20
IC : 0

“ Character „
Age: 20
Sex: Female
Breed: Unknown



Eigenschappen van vormen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen van vormen Eigenschappen van vormen Icon_minitimema dec 21, 2015 1:55 pm

Oké, ik denk dat ik het nu allemaal wel helder heb, dankjewel!
Terug naar boven Ga naar beneden
 



Eigenschappen van vormen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen van vormen Eigenschappen van vormen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Eigenschappen van vormen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dawn of Eternity :: INFORMATION :: Notes :: Bulletin Board :: Help, I'm lost!-